Iekšējais SEO

Iekšējais audits – šī ir SEO audita galvenā daļa, kurā tiek analizēti iekšējie faktori, kas ietekmē lapas stāvokli.

Īss darba apjoms:

Darbs ar tekstiem, to pārbaude attiecībā uz unikalitāti

Visu vietnes tehnisko rādītāju analīze

Navigācijas un resursu struktūras analīze, vietnes struktūras izveidošana

Ārējais SEO

SEO audita otrā daļa ir vietnes ārējais audits, kurā tiek analizēti ārējā ranga faktori

Īss darba apjoms:

Pilnīga resursa redzamības analīze meklētājprogrammu rezultātos

Saites masu analīze, t.i .:

Ienākošo saišu teksti

Saites kvalitāte

Saites masas atbilstība vietnes tēmai

“Svars”, saišu nozīme

Seo audita rezultātā jūs saņemat pilnu ieteikumu paketi tehniska uzdevuma veidā, pēc kura vietnes redzamība meklētājprogrammās ievērojami uzlabosies, un tas jums garantēs jaunu klientu pieplūdumu. Tomēr jāatceras, ka SEO audits ir tikai pirmais solis uz veiksmīgu vietnes reklamēšanu, kas nodrošina pastāvīgu apmeklētāju un līdz ar to arī klientu skaita pieaugumu.